
Aukioloajat ma-pe:
Kassapalvelut: klo. 10.00-14.00
Pikaneuvonta: kiinni
Ajanvaraus: klo 9.30.-16.30
Tervetuloa Nordeaan. Kuinka voimme auttaa?
Palvelumme:
- Kassapalvelut
- Henkilöasiakkaiden pankkipalvelut
Henkilöasiakkaiden kassapalvelut ja pikaneuvonta löytyvät 1. kerroksesta (S-Marketia vastapäätä). Palvelemme 2. kerroksessa vain ajanvarauksella.
Ajanvaraukset ja yhteydenotot: Nordean asiakaspalvelu palvelee numerossa 0200 3000 (pvm/mpm) puhelimitse arkisin Ma-Pe 8.00 - 20.00 ja La-Su 9.00-17.00
Yrityksen pankkiasiointiin liittyvissä asioissa sinua palvelee Nordea Business Centre numerossa 0200 2121, palveluaika arkisin klo 8-20 (pvm/mpm). Ulkomailta soitettaessa +358 200 2121 (ulkomaan puhelun hinta). *) pvm = paikallisverkkomaksu, mpm = matkapuhelinmaksu.
Löydät meidät myös www.nordea.fi. Voit olla yhteydessä Nordea Chatin kautta. Verkko- ja mobiilipankissa voit chatata tunnistautuneena myös henkilökohtaisista pankkiasioistasi 24/7 ja yleisistä pankkiasioista nordea.fi-sivun chatin kautta.
Nordea Bank AB (publ), Suomen sivuliike sosiaalisessa mediassa:
Facebook: https://www.facebook.com
Twitter: https://twitter.com/Nordea_FI
YouTube: https://www.youtube.com/user/NordeaSuomi
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/nordeah
Instagram: https://www.instagram.com/nordea_fi